ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ

«Δημιουργία padlet για ενημέρωση της εκπαιδευτικής κοινότητας για εκπαιδευτικά σεμινάρια ακόμα και μοριοδοτούμενα»

https://el.padlet.com/maragelopedu2/mke1yrvmu2ird6bg

 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ "ΣΤΗΡΙΖΟΜΑΙ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ ΜΟΥ"

 

 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

  1. Τελετή λήξης Προγράμματος.
  2. Αφίσα παρουσίασης Προγράμματος.
  3. Παρουσίαση Προγράμματος
  4. Ευχαριστίες

ΛΗΞΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ

 

            Η λήξη του προγράμματος «Στηρίζομαι στα πόδια μου» έγινε την Πέμπτη 19 Μαΐου 2022 σε εστιατόριο στην περιοχή «Άγιος Νικόλαος Αιδηψού».

Οι συμμετέχοντες στο πρόγραμμα, αφού έκαναν τον περίπατό τους «παρά θιν’ αλός», συμπλήρωσαν το ερωτηματολόγιο αξιολόγησης και εξέφρασαν «καλλιτεχνικά» τη γνώμη τους μέσα από μια λέξη που συμπυκνώνει το ηθικό δίδαγμα της εμπειρίας τους.

Στη συνέχεια ακολούθησε συμπόσιο με επιστέγασμα μια τούρτα έκπληξη (βλ. φωτό). Τα παιδιά αναχώρησαν για τα σπίτια τους στις 2.00 μ.μ. γεμάτα χαρά, ικανοποίηση και αίσθημα πληρότητας (υλικής και πνευματικής). 

 

 

ΕΙΣΑΓΩΓΗ

            Σκοπός της παιδείας είναι η ολόπλευρη ανάπτυξη – φυσική, συναισθηματική, κοινωνική, διανοητική και πνευματική – του ατόμου προς όφελος της προσωπικής, οικογενειακής, επαγγελματικής και κοινωνικής του ζωής.

            Ολοένα και περισσότερο αναγνωρίζεται η ανάγκη να μεθοδεύσει το σχολείο τους τρόπους με τους οποίους θα επιτύχει τους παραπάνω στόχους.

            Πρωταρχικό ρόλο στη διαπαιδαγώγηση και στήριξη των παιδιών παίζει η οικογένεια και το σχολείο, εφόσον αποδεχτούν ότι ο κύριος στόχος τους είναι η ολόπλευρη ανάπτυξη του ατόμου.

 

 

            ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ

            Παίζει όμως το σημερινό σχολείο το ρόλο αυτό; Οι νέοι ζουν σήμερα σ’ έναν κόσμο με αρκετές πιέσεις και απαιτήσεις. Επιπλέον, οι αλλαγές είναι ραγδαίες και ανεξέλεγκτες. Οι έφηβοι έρχονται αντιμέτωποι μ’ έναν κόσμο η πολυπλοκότητα του οποίου διαρκώς αυξάνεται.

 Οι αλλαγές στον έξω κόσμο απαιτούν αλλαγές και μέσα στο ίδιο το σχολείο. Προσεγγίσεις που χρησιμοποιήθηκαν στο παρελθόν ίσως να μην είναι κατάλληλες στις σύγχρονες συνθήκες.

            Σύμφωνα με δεδομένα έρευνας του Ε.Π.Ι.Ψ.Υ. υψηλά ποσοστά μαθητών εκφράζουν αρνητική στάση απέναντι στο σχολείο, κάνουν αδικαιολόγητες απουσίες, ενώ οι μισοί μαθητές δηλώνουν ότι δεν αισθάνονται άνετα με τους καθηγητές τους. Τα παραπάνω στοιχεία δείχνουν ότι για την πλειοψηφία των μαθητών το σχολικό περιβάλλον δεν είναι ένας φιλόξενος χώρος στον οποίο μπορούν να αποδώσουν και να αναπτύξουν υγιείς διαπροσωπικές σχέσεις.

            Είναι λοιπόν σαφές ότι κάτι πρέπει να αλλάξει στο ελληνικό σχολείο. Η αλλαγή αυτή θα πρέπει να τείνει να ανατρέψει τα παραπάνω δεδομένα και να συμβάλλει ευρύτερα και αποτελεσματικότερα στη διαπαιδαγώγηση των μαθητών.

Για να γίνει αυτό, θα πρέπει να εμπλουτιστεί με προγράμματα και εκπαιδευτικές εμπειρίες που θα επιτρέπουν την προσωπική, κοινωνική και συναισθηματική ανάπτυξη του παιδιού, δημιουργώντας ένα κλίμα εμπιστοσύνης και αλληλεγγύης.

 

 

 

 

«ΣΤΗΡΙΖΟΜΑΙ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ ΜΟΥ»

            Με βάση τις παραπάνω διαπιστώσεις αποφασίσαμε να εφαρμόσουμε ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα, το οποίο προορίζεται να χρησιμοποιηθεί σε προγράμματα Αγωγής Υγείας στα σχολεία.

            Στο «ΣΤΗΡΙΖΟΜΑΙ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ ΜΟΥ» ακολουθείται μια νέα προσέγγιση που δίνει έμφαση στην ανάπτυξη της προσωπικότητας, της αυτοεκτίμησης, των κοινωνικών δεξιοτήτων και των διαπροσωπικών σχέσεων.

Εισάγεται έτσι μια νέα φιλοσοφία στη διδακτική πράξη, καθώς η εκπαίδευση στηρίζεται σε σύγχρονες μεθόδους ενεργητικής μάθησης, οι οποίες επιτρέπουν πλήρη συμμετοχή των ιδίων των μαθητών στις διαδικασίες μάθησης.

 

Η ΕΝΕΡΓΗ ΜΑΘΗΣΗ

            Τα στάδια αυτής της διαδικασίας είναι εν συντομία τα εξής:

1ο στάδιο: Ενεργώ / βιώνω

2ο στάδιο: ανταλλάσσω εμπειρίες

3ο στάδιο: κατανοώ και ερμηνεύω

4ο στάδιο: γενικεύω

5ο στάδιο: εφαρμόζω

 

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ

            Στο α΄ μέρος του προγράμματος επιλέξαμε υλικό από το βιβλίο «ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΕΚΤΙΜΗΣΗ». Η επιλογή δεν ήταν καθόλου τυχαία, αφού η ενίσχυσή της αυτοεκτίμησης βοηθά σημαντικά στην επίλυση προσωπικών και διαπροσωπικών προβλημάτων.

            Τα παιδιά χρειάζονται την αγάπη και την επιβεβαίωση των άλλων. Χρειάζονται ένα περιβάλλον εμπιστοσύνης και ασφαλείας καθώς και ξεκάθαρα όρια μέσα στα οποία θα ξέρουν ότι μπορούν να κινηθούν.

            Στο β΄ μέρος επιλέξαμε υλικό από το βιβλίο «ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ». Αυτό έγινε με γνώμονα τη διαπίστωση ότι η κατανόηση και η αποδοχή των συναισθημάτων των άλλων προάγει την ψυχική μας υγεία και βελτιώνει τις σχέσεις μας.

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

            Τελικά το πρόγραμμα επέτυχε το στόχο του; Κάλυψε τις ανάγκες, τα ενδιαφέροντα και τις ανησυχίες των μαθητών;

            Η αποτίμηση έγινε από τους συμμετέχοντες. Στο ερωτηματολόγιο που συμπλήρωσαν οι μαθητές, εκφράστηκαν οι γνώμες τους με βάση την εμπειρία τους.

            Η ποιοτική αξιολόγηση έδειξε ότι το υλικό βρήκε θετική ανταπόκριση στα παιδιά. Τα μηνύματα που λάβαμε ήταν αισιόδοξα και ενθαρρυντικά για περαιτέρω συνέχιση της προσπάθειας.

            Ακολουθούν αποσπάσματα από την αποτίμηση των μαθητών.

 

Finis deoque gloria

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΑΠΟΣΠΑΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ

 

  • Το πρόγραμμα μου φάνηκε αρκετά ενδιαφέρον, καθώς ήταν μια πρωτόγνωρη εμπειρία για εμένα και το γεγονός ότι έμαθα καλύτερα τους συμμαθητές μου είναι πολύ ευχάριστο.

 

  • Ευχάριστο, ενδιαφέρον, έμαθα να εκφράζομαι καλύτερα, έμαθα να ακούω και ταυτόχρονα να είμαι ήσυχος, παρ’ όλο που είμαι πολυλογάς.

 

  • Πέρασα πολύ καλά φέτος.

 

 

  • Πάρα πολύ ευχάριστο και ενδιαφέρον και μας έμαθε πολλά πράγματα για τον εαυτό μας.

 

  • Είναι το καλύτερο πρόγραμμα που έχει γίνει.

 

 

  • Θα ήταν καλύτερα, εάν ο χρόνος δεν ήταν περιορισμένος.

 

  • Έχει προοπτικές.

 

 

  • Έμαθα να ακούω.

 

  • Υπήρχε εμπιστοσύνη ανάμεσα στα άτομα που συμμετείχαμε και μπορώ να πώ ότι θα το έκανα ξανά κάποια άλλη χρονιά.

 

 

  • Ανυπομονούσα κάθε Πέμπτη να έρθει.

 

  • Όλα ήταν μια χαρά.

 

 

ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ

                Θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά όλους τους μαθητές, τους συναδέλφους και τους οικείους, οι οποίοι με τον τρόπο τους συνετέλεσαν στην τελεσφόρηση αυτού του πονήματος.

            Ευγνωμόνως θα ήθελα να κάνω μνεία στην θετική ανταπόκριση της Διεύθυνσης και του Συλλόγου των καθηγητών του Σχολείου στην εφαρμογή του προγράμματος.

Η υποστήριξη και η ενθάρρυνση που εισέπραξα μου δίνουν την ελπίδα ότι έχει ξεκινήσει ήδη μια διαδικασία αλλαγής, η οποία μπορεί να καρποφορήσει εν καιρώ και να μετατρέψει το όραμα σε πραγματικότητα.

 

                                                                                                                        Π.Κ.

 

 

 

ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΠΟΝΤΙΩΝ

«Στο σχολείο μας σήμερα 19/5/2022 τιμήσαμε την μνήμη της Γενοκτονίας των Ποντίων με επιμνημόσυνη δέηση από τους εφημερίους του Ι.Ν. Αγίου Παντελεήμονος Λ. Αιδηψού και σχετική παρουσίαση στους μαθητές της Γ Γυμνασίου από την εκπαιδευτικό του σχολείου μας κ. Παναγιωτίδου Σοφία. Η ίδια παρουσίαση θα γίνει και στους μαθητές της Α και Β Γυμνασίου την Παρασκευή 20/5/2022.»

 

Προσφορά Ιδρύματος Λασκαρίδη

                                             

 
ΕΛΛΗΝΙΚΗ  ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ                                           Λουτρά Αιδηψού : 13-05-2022

                                                                                                    Αριθμ. Πρωτοκ. : 146

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ  ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ

Α/ΘΜΙΑΣ  ΚΑΙ  Β/ΘΜΙΑΣ  ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

                                                                                    ΠΡΟΣ      ΙΔΡΥΜΑ ΛΑΣΚΑΡΙΔΗ

Δ/ΝΣΗ Β/ΘΜΙΑΣ

ΕΚΠ/ΣΗΣ ΕΥΒΟΙΑΣ

ΓΥΜΝΑΣΙΟ Λ. ΑΙΔΗΨΟΥ

                                                                                               

Ταχ. Δ/νση : Ηρώων Πολυτεχνείου- τέρμα  

Τ.Κ. – Πόλη :  343 00    Λουτρά Αιδηψού

E-mail:mail@gym-loutr.eyv.sch.gr  

Τηλέφωνο – FAX : 22260-22263                                              

                                                                                        

Θέμα:  «Παραλαβή προσφοράς  »

 

Δια της παρούσης θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για την πλούσια προσφορά σας στο σχολείο μας.

Η προσφορά αυτή συμβάλλει ιδιαίτερα στην αναβάθμιση της διδασκαλίας και βοηθάει τους εκπαιδευτικούς

να κάνουν καλύτερη χρήση των νέων τεχνολογιών στην τάξη.

Σας ευχαριστούμε και πάλι!

 

  

                                                                                                Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ 

                                                                                                 

                                                                                     ΜΑΡΑΒΕΛΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

 

 

Ενδοσχολική Επιμόρφωση 2021-2022

Δικαιολογητικά εγγραφής των μαθητών στην Α', Β' και Γ' Γυμνασίου

Εγγραφές Μαθητών

Για την εγγραφή των μαθητών στην Α’ Τάξη απαιτείται οι Γονείς και Κηδεμόνες να προσκομίσουν τα παρακάτω δικαιολογητικά:

  1. Πιστοποιητικό Γέννησης (εάν δεν υποβληθεί Πιστοποιητικό του Δήμου στα Μητρώα του οποίου είναι εγγεγραμμένος ο μαθητής, τότε το Πιστοποιητικό αναζητείται αυτεπάγγελτα από τον Διευθυντή του σχολείου, ώστε να καταχωρούνται τα στοιχεία του στο μητρώο του σχολείου).
  2. Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (Α.Δ.Υ.Μ) (θα συμπληρωθεί από γιατρό).
  3. Υπεύθυνη Δήλωση του Ν. 1599, Γονέα/Κηδεμόνα που αφορά την κηδεμονία και την ενημέρωσή του για τη φοίτηση του μαθητή από το σχολείο.
  4. Υπεύθυνη Δήλωση Γονέα/Κηδεμόνα που αφορά την εκδήλωση ενδιαφέροντος για παράλληλη στήριξη-συνεκπαίδευση ή στήριξη από ειδικό βοηθητικό προσωπικό.
  5. Έντυπο γονικής συγκατάθεσης που αφορά την εμφάνιση του προσώπου του σε φωτογραφίες στην Ιστοσελίδα του σχολείου.
  6. Μια (1) μικρή φωτογραφία (εφόσον ο μαθητής πρόκειται να μετακινηθεί με λεωφορείο).

Τα έντυπα των περιπτώσεων 2, 3, 4 και 5 διατίθενται από το σχολείο.

  • Η εγγραφή των μαθητών για την Β’τάξη γίνεται αυτόματα από το σχολείο και απαιτείται μια (1) μικρή φωτογραφία (εφόσον ο μαθητής πρόκειται να μετακινηθεί με λεωφορείο).
  • Η εγγραφή των μαθητών για την Γ’τάξη γίνεται αυτόματα από το σχολείο και απαιτούνται δύο (2) μικρές φωτογραφίες ή μια (1) εάν ο μαθητής δεν πρόκειται να μετακινηθεί με λεωφορείο.

(Σχετική νομοθεσία: ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ άρ 8 και 9 ΥΑ 10645/ΓΔ4/2018/ΦΕΚ Β 120/23-1-2018, Φ.6/304/75662/Γ1/15-05-2014 (Β’ 1296).

 

 

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λ. ΑΙΔΗΨΟΥ ΣΤΟ ΜΑΡΑΘΩΝΙΟ "ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΟ ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ"

ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΔΡΑΣΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ,"ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΟ ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ", 
ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ τη Δευτέρα 14/6 ΣΤΟΝ ΜΑΡΑΘΩΝΙΟ ΜΑΖΙ ΜΕ ΑΛΛΑ 29 ΣΧΟΛΕΙΑ 
ΑΠΟ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!!!
ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΥ. Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ ΘΑ 
ΕΙΝΑΙ ΑΠΌ ΤΙΣ 19:15 ΕΩΣ 19:45.  ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ, ΜΙΚΡΟΥΣ ΚΑΙ 
ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΣΤΟ ΠΙΟ ΚΑΤΩ LINK:

Join Zoom Meeting
https://zoom.us/j/92481182110?pwd=NWtqTUhyTFlKT1FrS25EMlNmd2YzUT09

Meeting ID: 924 8118 2110
Passcode: 116222

ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΜΑΡΩΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ / ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΣΕΣ ΜΑΘΗΤΕΣ / 
ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ ΜΑΣ!!!

Κάνω Ραδιόφωνο στο ESR(European School Radio)

Στον παρακάτω σύνδεσμο(link) μπορείτε να ακούσετε όλη την 

εκπομπή (48 λεπτά) που έκαναν οι μαθητές από τα Βριλήσσια και τα Λουτρά Αιδηψού, 

με θέμα "Πώς επηρέασε τα νεαρά παιδιά η πανδημία του Covid 19". 

Πατήστε στην τρίτη εικόνα, στην μπάρα του ήχου για να την απολαύσετε!!!

http://europeanschoolradio.eu/el/archives/production/5017

Εσωτερικός Κανονισμός Γυμνασίου Λουτρών Αιδηψού

Εξ αποστάσεως εκπαίδευση από 15-02-2021

Από την Δευτέρα 15/2/21 θα εφαρμοστεί η σύγχρονη εξ αποστάσεως 
εκπαίδευση μέσω webex.
Το πρόγραμμα της σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης καθώς και οι ώρες 
διδασκαλίας παραμένουν το ίδιο / ίδιες με αυτό / αυτές που εφαρμόστηκε 
και κατά την περίοδο από 9/11/20 έως 28/01/21.

Ακολουθεί απόσπασμα σχετικής υπουργικής απόφασης.

Κοινή Υπουργική Απόφαση 131451/ΓΔ4 - ΦΕΚ 4264/Β/30-9-2020
Τροποποίηση της υπό στοιχεία 120126/ΓΔ4/ 12.09.2020 κοινής απόφασης 
της Υπουργού και της Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων με θέμα: 
«Σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση για το σχολικό έτος 2020-2021» (Β' 
3882).

Κοινή Υπουργική Απόφαση Αριθμ. 131451/ΓΔ4
ΦΕΚ 4264/Β/30-9-2020
Τροποποίηση της υπό στοιχεία 120126/ΓΔ4/ 12.09.2020 κοινής απόφασης 
της Υπουργού και της Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων με θέμα: 
«Σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση για το σχολικό έτος 2020-2021» (Β' 
3882).
Η ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΚΑΙ Η ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Τροποποιούμε την υπό στοιχεία 120126/ΓΔ4/12.09.2020 κοινή απόφαση της 
Υπουργού και της Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων με θέμα: 
«Σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση για το σχολικό έτος 2020-2021» (Β' 
3882) ως εξής:


«Άρθρο 2
1. Σε περίπτωση έκτακτου ή απρόβλεπτου γεγονότος, το οποίο καθιστά 
αδύνατη ή ιδιαιτέρως δυσχερή τη διεξαγωγή της εκπαιδευτικής 
διαδικασίας σε τμήμα/τμήματα σχολικής μονάδας ή σε ολόκληρη σχολική 
μονάδα,  οι σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας 
εκπαίδευσης υποχρεούνται να παρέχουν σύγχρονη εξ αποστάσεως 
εκπαίδευση, όπου τόσο οι μαθητές/τριες όσο και οι εκπαιδευτικοί 
συμμετέχουν αποκλειστικά εξ αποστάσεως στην εκπαιδευτική διαδικασία. Η 
εξ αποστάσεως εκπαίδευση είναι υποχρεωτική τόσο για τους 
εκπαιδευτικούς όσο και για τους/τις μαθητές/τριες. Το πρόγραμμα της 
σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης καθορίζεται από τον/τη 
Διευθυντή/τρια της σχολικής μονάδας σε συνεργασία με τον οικείο 
Σύλλογο Διδασκόντων, με ανάλογη τήρηση των εκάστοτε ισχυουσών οδηγιών 
του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και κοινοποιείται στον/την 
οικείο/α Διευθυντή/τρια Εκπαίδευσης. Ο/Η Διευθυντής/τρια της σχολικής 
μονάδας, σε συνεργασία με τον Σύλλογο Διδασκόντων/ ουσών, οφείλει να 
διασφαλίσει ότι θα παρέχεται σύγχρονη εξ αποστάσεως διδασκαλία 
στους/στις μαθητές/ τριες. Η συνεδρίαση του Συλλόγου Διδασκόντων/ουσών 
πραγματοποιείται με ευθύνη του/της Διευθυντή/τριας σχολικής μονάδας, 
με τηλεδιάσκεψη ή με κάθε άλλο πρόσφορο μέσο. Κατά τα λοιπά, ισχύουν 
αναλόγως οι διατάξεις του άρθρου 1 της παρούσας, καθώς και οι οδηγίες 
του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την εξ αποστάσεως 
εκπαίδευση, οι οποίες έχουν σταλεί στις σχολικές μονάδες.

Από το Γραφείο

Εκκλησιασμός στην εορτή των Τριών Ιεραρχών

Ακολουθώντας τα ισχύοντα στην περιοχή υγειονομικά μέτρα για την προστασία από τον covid 19 που προβλέπονται για τους ιερούς ναούς, αντιπροσωπεία μαθητών/τριών του Γυμνασίου Λ. Αιδηψού παρέστη στον εκκλησιασμό στον ιερό ναό του Αγίου Παντελεήμονα, την Παρασκευή 29 Ιανουαρίου 2021, παραμονή της ημέρας εορτασμού των Τριών Ιεραρχών.

Χρόνια Πολλά,  

με υγεία και φώτιση,

σε όλους μας, παιδιά, εκπαιδευτικούς και γονείς.

 

Αιδηψός καλεί... Διεθνή Διαστημικό Σταθμό

Η ομάδα Wall-υπό την εξ'αποστάσεως επίβλεψη και καθοδήγηση του εκπαιδευτικού Πληροφορικής και Ρομποτικής και του εκπαιδευτικού Φυσικών Επιστημών, χρησιμοποιώντας τον διαδικτυακό εξομοιωτή Sense HATδημιούργησαν ένα πρόγραμμα ώστε να εμφανίσουν ένα μήνυμα στους αστροναύτες καθώς και μέτρηση του ποσοστού σχετικής υγρασίας σε έναν υπολογιστή Astro Pi, με σκοπό να τα δουν οι αστροναύτες στο Διεθνή Διαστημικό Σταθμό προσφέροντάς τους έτσι μια ευχάριστη νότα στην καθημερινή ρουτίνα τους στο ΔΔΣ.

Ο κώδικάς τους θα τρέξει εγγυημένα στο διάστημα τον Μάιο του 2021 και κατόπιν θα λάβουν ειδικό πιστοποιητικό από τον ESA που θα δείχνει πού ακριβώς βρισκόταν ο Διεθνής Διαστημικός Σταθμός κατά την εκτέλεση του προγράμματός τους!

 Οι εκπαιδευτικοί

Μιχάλης Βλαστός
Γιάννης Μαραβέλης

Σχετικό βίντεο: https://www.youtube.com/watch?v=0sRlhZxrZVs&feature=emb_logo

Ενισχυτική Διδασκαλία 2020-2021

Οδηγίες για την οργάνωση της Ενισχυτικής Διδασκαλίας στο πλαίσιο της Πράξης «Ενισχυτική διδασκαλία στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση, σχολικό έτος 2020-2021»

125614/Δ2/21-09-2020 Υ.Α. με θέμα: «Οργάνωση και λειτουργία σχολικών κέντρων αντισταθμιστικής εκπαίδευσης ως προς την Ενισχυτική Διδασκαλία για το σχολικό έτος 2020-2021». Σύμφωνα με την ανωτέρω Υπουργική Απόφαση, για το σχολικό έτος 2020- 2021 η Ενισχυτική Διδασκαλία μαθητών Γυμνασίου περιλαμβάνει τα μαθήματα: Νεοελληνική Γλώσσα και Γραμματεία, Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία, Μαθηματικά, Φυσική, Χημεία και Αγγλικά. Σας γνωρίζουμε ότι σύμφωνα με την παρ. 3 του άρθρου 1 του Κεφαλαίου Α΄ της με αρ. πρωτ. Δ1α/Γ.Π.οικ. 69543/31-10-2020 Κ.Υ.Α. (Β’ 4810) δίδεται η δυνατότητα διενέργειας της ενισχυτικής διδασκαλίας μέσω τηλεκπαίδευσης

Οι Διευθυντές των σχολικών μονάδων οφείλουν να ενημερώσουν με κάθε πρόσφορο τρόπο τους γονείς-κηδεμόνες των μαθητών/τριών για την υποβολή των αιτήσεων-δηλώσεων μαθημάτων (Υπόδειγμα_1 αίτησης-δήλωσης μαθημάτων) και να συλλέξουν ηλεκτρονικά τις σχετικές αιτήσεις-δηλώσεις

Για διευκόλυνση της διαδικασίας, προτείνεται η αίτηση-δήλωση μαθημάτων της Ενισχυτικής Διδασκαλίας να αναρτηθεί και στις ιστοσελίδες των σχολικών μονάδων.

Χρονοδιάγραμμα ενεργειών

έως Τετάρτη, 2 Δεκεμβρίου 2020

Σχολική μονάδα:

-Ενημέρωση γονέων-κηδεμόνων -Συμπλήρωση αιτήσεων-δηλώσεων μαθημάτων από γονείς και υποβολή τους στο Δ/ντη Σχολικής Μονάδας

έως Δευτέρα, 7 Δεκεμβρίου 2020

Σχολική μονάδα:

-Πρόταση-απόφαση συλλόγου διδασκόντων και σύνταξη σχετικού ηλεκτρονικού αρχείου μαθητών (Υπόδειγμα_2_Διευθυντές Γυμνασίων) -Ηλεκτρονική αποστολή αρχείου μαθητών προς Δ/ντη Δ.Ε. -Εισήγηση προς Δ/νση Δ/θμιας Εκπ/σης για τη δυνατότητα λειτουργίας της σχολικής μονάδας ως Σ.Κ.Α.Ε. και πρόταση Υπευθύνου Σ.Κ.Α.Ε. καθώς και αντικαταστάτη αυτού.

 

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ για την ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ θα βρείτε παρακάτω:

Ωρολόγιο πρόγραμμα τηλεδιασκέψεων

ΓΥΜΝΑΣΙΟ
ΩΡΑ ΑΠΟ ΕΩΣ
8:20 9:00
9:10 9:50
10:00 10:40
10:50 11:30
11:40 12:20
12:30 13:10
13:20 14:00

 

Παροχή φορητών συσκευών στους μαθητές

Οδηγίες για παράδοση/παραλαβή ηλεκτρονικών συσκευών στις σχολικές μονάδες

Κατόπιν επικοινωνίας και συνεννόησης μεταξύ του δωρητή ή του αντιπροσώπου του και του Διευθυντή ή Προϊσταμένου της οικείας σχολικής μονάδας προγραμματίζεται η παράδοση-παραλαβή του εν λόγω ηλεκτρονικού εξοπλισμού

Στο πλαίσιο της αποτελεσματικότερης αξιοποίησης δωρεών ηλεκτρονικού εξοπλισμού προς τις σχολικές μονάδες και ιδίως των σχετιζόμενων με ηλεκτρονικό εξοπλισμό πληροφορικής (tablet, Η/Υ, laptop), και σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στην ΠΝΠ (ΦΕΚ 68/τ Α’/20.03.2020),το υπουργείο Παιδείας αναμένεται να αποστείλει σήμερα στις σχολικές μονάδες τις ακόλουθες οδηγίες:

Α. Το Ελληνικό Δημόσιο αποδέχεται τη δωρεά του εν λόγω εξοπλισμού με απόφαση της Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων ή με σύμβαση που συνάπτεται μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου, εκπροσωπούμενου από την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, και του δωρητή. Και στις δύο ανωτέρω περιπτώσεις ορίζονται με απόφαση της Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων οι σχολικές μονάδες, στις οποίες κατανέμεται ο ηλεκτρονικός εξοπλισμός, τον οποίο ακολούθως θα παραλάβει κάθε σχολική μονάδα.

Β. Η σχετική απόφαση κατανομής του ηλεκτρονικού εξοπλισμού γνωστοποιείται με επιμέλεια της Γενικής Γραμματέως Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής του
Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων (Υ.ΠΑΙ.Θ.) στον δωρητή, στον Διευθυντή ή Προϊστάμενο της σχολικής μονάδας, καθώς και στον οικείο Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης.

Γ.  Κατόπιν επικοινωνίας και συνεννόησης μεταξύ του δωρητή ή του αντιπροσώπου του και του Διευθυντή ή Προϊσταμένου της οικείας σχολικής μονάδας προγραμματίζεται η παράδοση-παραλαβή
του εν λόγω ηλεκτρονικού εξοπλισμού.

Δ.  Ο Διευθυντής ή Προϊστάμενος της σχολικής μονάδας προβαίνει άμεσα στη συγκρότηση τριμελούς επιτροπής παραλαβής, αποτελούμενης από τον ίδιο ως πρόεδρο και τον αναπληρωτή του, και από δύο εκπαιδευτικούς της σχολικής μονάδας με τους αναπληρωτές τους, ως μέλη, στους οποίους και αποδεδειγμένα γνωστοποιεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο την απόφασή του, η οποία καταγράφεται στο Βιβλίο Πράξεων του Διευθυντή του σχολείου .

Με την ίδια απόφαση καθορίζει αναλυτικά τις αρμοδιότητες της επιτροπής (παραλαβή των δωριζομένων, σύνταξη του πρωτοκόλλου παραλαβής).

 

 
 

Ε. Η ανωτέρω τριμελής επιτροπή παραλαμβάνει τον εν λόγω ηλεκτρονικό εξοπλισμό και συντάσσει το πρωτόκολλο παραλαβής σε τέσσερα (4) πρωτότυπα.

Η επιτροπή φυλάσσει τα παραστατικά παραλαβής (π.χ. δελτίο αποστολής ή τη λιανική απόδειξη/τιμολόγιο), τα οποία αποτελούν αναπόσπαστο τμήμα του πρωτοκόλλου παραλαβής, για τους σκοπούς της εγγύησης.

Ζ. Με επιμέλεια του Διευθυντή ή Προϊσταμένου της σχολικής μονάδας, ένα από τα πρωτότυπα πρωτόκολλα παραλαβής αποστέλλεται στη Γενική Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών του Υ.ΠΑΙ.Θ., δύο αποστέλλονται στον δωρητή και το τέταρτο διατηρείται στη σχολική μονάδα.

Η.  Ο Διευθυντής ή Προϊστάμενος της σχολικής μονάδας, μετά από συνεννόηση με τον οικείο Σύλλογο των Διδασκόντων, τα μέλη του οποίου μπορούν να εκφράσουν τη γνώμη τους καθ’ οιονδήποτε τρόπο, ακόμη και ηλεκτρονικά, αποφαίνεται σε ποιον, κατά προτεραιότητα μαθητή/τρια ή εκπαιδευτικό της σχολικής μονάδας, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην ΥΑ αποδοχής της δωρεάς ή στη σύμβαση μεταξύ του Υ.ΠΑΙ.Θ. και του δωρητή ή στην ΥΑ κατανομής των δωρηθέντων λαμβάνοντας υπόψη και την τυχόν επιθυμία του εκάστοτε δωρητή, δύναται να διατεθεί κάθε ηλεκτρονική συσκευή για προσωρινή χρήση, προκειμένου να διευκολυνθεί η υλοποίηση της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.

Η απόφαση θα λαμβάνεται με βάση κοινωνικά και άλλα κριτήρια, μεταξύ των οποίων συγκαταλέγονται ιδίως το χαμηλό εισόδημα, η ανεργία γονέων/κηδεμόνων, η ιδιότητα μέλους μονογονεϊκής, πολύτεκνης, τρίτεκνης ή ορφανικής οικογένειας, οι ειδικές δυσκολίες μάθησης ή οι εξαιρετικές επιδόσεις μαθητή/τριας.

Θ. Κατά την παράδοση της ηλεκτρονικής συσκευής από τον Διευθυντή ή Προϊστάμενο της σχολικής μονάδας, ο παραλήπτης (γονέας/κηδεμόνας ή εκπαιδευτικός) υπογράφει Υπεύθυνη Δήλωση  , στην οποίαν αναφέρει ρητά ότι παρέλαβε τη συγκεκριμένη συσκευή (αναλυτική περιγραφή), αναλαμβάνει την υποχρέωση αφενός μεν επιστροφής της ανωτέρω συσκευής στη σχολική μονάδα, όταν εκλείψουν οι λόγοι, για τους οποίους του παραχωρήθηκε η χρήση της (π.χ. όταν λήξει η αναστολή της δια ζώσης λειτουργίας των σχολικών μονάδων) ή οποτεδήποτε του ζητηθεί από τη Διεύθυνση της σχολικής μονάδας και αφετέρου καταβολής αποζημίωσης στο Ελληνικό Δημόσιο ή αντικατάστασης της ηλεκτρονικής συσκευής σε περίπτωση απώλειας,
καταστροφής ή βλάβης, η οποία υπερβαίνει την αναμενόμενη από τη συνήθη χρήση της και δεν οφείλεται σε ελάττωμα της συσκευής, καθώς και σε περίπτωση που απλώς αρνηθεί την επιστροφή της στη σχολική μονάδα, από την οποία την παρέλαβε.

Η Επιτροπή που θα δώσει τα 4 tablet είναι:

Πρόεδρος Μαρινάς Ιωάννης
Μέλη       Μαραβέλης Ιωάννης
              Στεργίου Γεώργιος
              Τζιώτη Στυλιανή
              Μαρινάκη Σχοινά Αγγελική
              Ζαχαράκη Βασιλική
              Δήμου Κωνσταντίνος

Ώρες ενημέρωσης γονέων - κηδεμόνων

  ΓΥΜΝΑΣΙΟ Λ. ΑΙΔΗΨΟΥ     ΣΧ.ΕΤΟΣ: 2023-2024  
               
    ΩΡΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΓΟΝΕΩΝ      
               
  ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ Δευτέρα Τρίτη Τετάρτη Πέμπτη Παρασκευή  
1 ΜΑΡΑΒΕΛΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΟΛΗ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ  
   
2 ΤΖΙΩΤΗ ΣΤΥΛΙΑΝΗ   10:00-10:50        
   
3 ΟΥΖΟΥΝΙΔΟΥ ΕΛΕΝΗ   9:05-9:55        
   
4 ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ ΚΑΛΛΙΟΠΗ   12:30-13:15        
   
5 ΚΑΝΕΛΛΟΥ ΙΟΥΛΙΑ 9:05-9:55          
   
6 ΧΑΛΚΙΑ ΕΙΡΗΝΗ     10:00-10:50      
   
7 ΚΟΥΡΟΥΚΛΗ ΜΑΡΙΑ     11:50-12:30      
   
8 ΡΑΠΤΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ   11:00-11:45        
   
9 ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ 9:05-9:55          
   
10 ΜΠΟΥΡΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ 10:00-10:50          
   
11 ΠΑΛΛΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ       10:00-11:45    
   
12 ΓΚΑΝΑΤΣΙΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ       10:05-10:50    
   
13 ΠΑΝΑΓΙΩΤΙΔΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ       11:00-11:45    
   
14 ΜΕΝΤΗ ΓΡΗΓΟΡΙΑ 10:00-11:00          
   
15 ΜΑΚΡΗ ΣΤΕΦΑΝΙΑ   11:00-11:45     9:05-9:55  
   
16 ROHDE MICHAEL   12:15-12:30        
   
17 ΣΟΥΡΛΑ ΠΗΝΕΛΟΠΗ   11:00-11:45        
   
18 ΜΙΜΙΚΕΛΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ     10:00-10:50      
   
19 ΣΑΡΑΓΑΤΣΗ ΣΤΕΛΛΑ     9:05-9:55      
   
20 ΑΔΡΑΧΤΑ ΑΠΟΣΤΟΛΙΑ     11:00-11:45      
   
21 ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ     9:05-9:55   11:00-11:45  
   
22 ΑΛΕΞΙΟΥ ΜΑΡΙΑ 10:00-11:00          
   
23 ΒΡΑΧΝΟΣ ΠΕΡΙΚΛΗΣ 11:00-11:45 10:00-10:50        
    
ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΜΕΝΤΗ ΓΡΗΓΟΡΙΑ, ΑΛΕΞΙΟΥ ΜΑΡΙΑ, ΓΚΑΝΑΤΣΙΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΚΑΙ ΚΟΥΡΟΥΚΛΗ ΜΑΡΙΑ ΘΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ
             Από το γραφείο   

 



 

Διαδικασία παραπομπής στο ΚΕΣΥ

Διαδικασία Παραπομπής

 Επειδή υπάρχουν πολλά ερωτήματα για τα βήματα που απαιτούνται για αξιολόγηση μαθητή/τριας από το ΚΕΣΥ, περιγράφουμε συνοπτικά τη διαδικασία, όπως αυτή περιγράφεται στον Ν. 4547/2018 και την υπουργική Απόφαση 211076/ΓΔ4/13-12-2018

 Τα 8 Βήματα για την αξιολόγηση μαθητή/τριας από το Κ.Ε.Σ.Υ.

Βήμα 1ο: Ο γονέας / κηδεμόνας ή το σχολείο διαπιστώνει ότι κάποιος μαθητής εμφανίζει εκπαιδευτικές ή ψυχοκοινωνικές ανάγκες – δυσκολίες.

 

Βήμα 2ο: Ο γονέας / κηδεμόνας απευθύνεται ή καλείται, κατά περίπτωση, από την ΕΔΕΑΥ (αν υπάρχει στο σχολείο) ή την Ομάδα Εκπαιδευτικής Υποστήριξης για να ενημερωθεί και να συναινέσει στην έναρξη της διαδικασίας αξιολόγησης – υποστήριξης του/της μαθητή/τριας.

 

Βήμα 3ο: Συντάσσεται Περιγραφική Παιδαγωγική Έκθεση για τον/τη μαθητή/τρια (Περιγραφική Παιδαγωγική Έκθεση Γυμνασίου Λυκείου). Την έκθεση εισηγείται ο/η υπεύθυνος/η εκπαιδευτικός του τμήματος ή/και του Τμήματος Ένταξης και των μελών της Ε.Δ.Ε.Α.Υ. ή της ομάδας εκπαιδευτικής υποστήριξης μαθητών/τριών και περιλαμβάνει πιθανές άλλες παρατηρήσεις από το σύνολο των μελών του Συλλόγου Διδασκόντων.

Βήμα 4ο: Με βάση την περιγραφική παιδαγωγική έκθεση, συντάσσεται το Βραχυχρόνιο Πρόγραμμα Παρέμβασης, με ευθύνη της Ε.Δ.Ε.Α.Υ. ή της Ομάδας Εκπαιδευτικής Υποστήριξης και σε συνεργασία με την οικογένεια του/της μαθητή/τριας.

 

Βήμα 5οΤο σχολείο σε συνεργασία με την οικογένεια εφαρμόζει το Βραχυχρόνιο Πρόγραμμα Παρέμβασης με ευθύνη της ΕΔΕΑΥ ή Ομάδας Εκπ/κής Υποστήριξης για τρεις μήνες. Το πρόγραμμα αναπροσαρμόζεται στην πορεία, όπου χρειαστεί. Στο ίδιο έντυπο αποτιμώνται τα αποτελέσματα του προγράμματος και διατυπώνεται πρόταση για αξιολόγηση του/της μαθητή/τριας από το ΚΕΣΥ ή όχι.

 

Βήμα 6ο:  Αν μετά την εφαρμογή του Βραχυχρόνιου Προγράμματος Παρέμβασης, συνεχίζει να υφίσταται ανάγκη αξιολόγησης του μαθητή/τριας από το ΚΕΣΥ, το σχολείο αποστέλλει μαζί με την Αίτηση του γονέα* και το Πρακτικό Συλλόγου Διδασκόντων με αιτιολογημένη εισήγηση προς το ΚΕΣΥ, από την οποία να προκύπτει ότι έγιναν όλες οι αναγκαίες υποστηρικτικές παρεμβάσεις από τη σχολική μονάδα του μαθητή και τα αποτελέσματα των παρεμβάσεων αυτών, καθώς και το βραχυχρόνιο πρόγραμμα παρέμβασης, το οποίο έχει συνταχθεί και υλοποιηθεί από την Ε.Δ.Ε.Α.Υ. ή την ομάδα εκπαιδευτικής υποστήριξης των μαθητών.

 

* Δικαίωμα υποβολής αιτήματος αξιολόγησης έχουν μόνο οι γονείς ή οι κηδεμόνες των μαθητών και κανένα άλλο πρόσωπο. Σε περίπτωση διάστασης των γονέων ή διαζυγίου, την αίτηση υποβάλλει ο γονέας που έχει την επιμέλεια.

 

Βήμα 7ο:  Το ΚΕΣΥ ορίζει το χρόνο της αξιολόγησης με βάση το χρόνο υποβολής του αιτήματος σε επικοινωνία με το γονέα.

 

Βήμα 8οΗ διεπιστημονική ομάδα του ΚΕΣΥ αξιολογεί τον/τη μαθητή/τρια και εκδίδει αξιολογική έκθεση – γνωμάτευση, συνοδευόμενη με προτάσεις. Η αξιολογική έκθεση επιδίδεται στον γονέα / κηδεμόνα, ο οποίος με δική του ευθύνη τη διακινεί προς το σχολείο ή άλλους φορείς.

 

Διευκρινίσεις:

α. Από την ανωτέρω διαδικασία εξαιρούνται όλα τα αιτήματα της Γ΄ Λυκείου.

β. Στις περιπτώσεις επαναξιολόγησης μαθητών που έχουν ήδη γνωματευθεί από το ΚΕΣΥ/ΚΕΔΔΥ για ειδικές μαθησιακές δυσκολίες,  δεν απαιτείται η εφαρμογή της παραπάνω διαδικασίας. 

γ. Σε περίπτωση που ο γονέας απευθύνεται πρώτα στο ΚΕΣΥ, θα παραπέμπεται στο σχολείο, προκειμένου να εφαρμοστεί η παραπάνω διαδικασία (περιγραφική έκθεση, βραχυχρόνιο πρόγραμμα, πρακτικό συλλόγου διδασκόντων κλπ.)

δ. Η παραπάνω διαδικασία παραπομπής-αξιολόγησης μαθητών/τριών στο ΚΕΣΥ θα εφαρμόζεται από τις 02/11/2020 για όλα τα νέα αιτήματα.  

Δραστηριότητες

  

Διοικητικό συμβούλιο συλλόγου γονέων

Η σελίδα του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων στο facebook είναι 

https://www.facebook.com/syllgoneonkid.gym.loutr.edipsou/

 

Διοικητικό Συμβούλιο Συλλόγου Γονέων-Κηδεμόνων 2020-2021


ΠΡΟΕΔΡΟΣ:          ΜΑΡΙΝΑΚΗ ΣΧΟΙΝΑ ΑΓΓΕΛΙΚΗ
ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ:  ΖΑΧΑΡΑΚΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
Γ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ:  ΣΤΑΥΡΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΤΑΜΙΑΣ:                ΔΗΜΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΜΕΛΟΣ:                 ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ ΠΑΛΗΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ
ΜΕΛΟΣ:                 ΚΟΥΡΠΑΔΑΚΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
ΜΕΛΟΣ:                ΣΤΕΚΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ

Ωρολόγιο Πρόγραμμα

Το Ωρολόγιο Πρόγραμμα του σχολείου για το σχολικό έτος 2023-2024 είναι το εξής:

  

 

 

 

 

Υποκατηγορίες